teisipäev, 8. aprill 2008

Tapa saali O ja Rakvere MTBO

Mis kell alustame homme Tapa saalis ? Kas keegi ei osale - Kaarlil on abi vaja! Linti panna ja korjata. Kas need maadlejad treenivad enne meid ?
Neljapäevase Rakvere MTBO lükkaks siis laupäevale.

9 kommentaari:

Ain Roosimägi ütles ...

Mina osaleksin. Maadlejad on jah enne meid, lõpetavad täpselt kell 5.

Asso ütles ...

No ma põhimõtteliselt võin siis adata Kaarlit.

Tõnis ütles ...

Mina saaks ka teda Kaarlit aidata ja osaleks ka muidugi

Priit ütles ...

Mina kolmapäeval osaleda ei saa, sest lähen teatrisse...

Madis ütles ...

Minul sama mure mis Priidul, ei saa osaleda, sest lähen teatrisse.

Asso ütles ...

Kui ma Kaarlile abiks olen, kas ma saan ise ka osaleda?

Kaarel Koitjärv ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Kaarel Koitjärv ütles ...

Homme orienteerumist ei toimu, sest pole piisavalt saali aega.

Ain Roosimägi ütles ...

Äkki leiab mõneks muuks päevaks saaliaja?
Nt reedeks?