teisipäev, 8. aprill 2008

Jalgpall

Tekkis mõte et võiks jalkat mängida. Ajaks pakun esmaspäev (14.04) peale väikeste trenni. Kohaks võiks olla Tapa Linnastaadion, sest Männas on väravatega veits nigelad lood. Nii et jh kommige, et kes nõus ja saaks tulla.

EDIT: Teeme siis pühapäeval nt kl. 16.00 LÜKKUB EDASI järgmisele pühapäevale

9 kommentaari:

Joonas ütles ...

Teeme pühapäeva hommiku. Oleksin siis ka jalg!

Anni ütles ...

Mina tuleksin ka kindlalt jalkat!Mul erilist vahet pole mina võiks pühapäeval ka mängida!

Asso ütles ...

Mina saaks ka ükskõik kummal päeval.

Ain Roosimägi ütles ...

Mina ei saa!

Tõnis ütles ...

mina saaks esmaspäeval

Priit ütles ...

tulp mida sa valetad et saad... Meil ju naisekandmis trenn esmaspäev.....

Madis ütles ...

teeme siis pühapäeval. Kas see aeg sobib?

Tõnis ütles ...

plaanid muutusid ja ma saaks ka pühapäeval alates kella kahest umbes

Madis ütles ...

kui jüriöötajatele sobib siis teeks jalkat järgmine pühapäev