kolmapäev, 9. jaanuar 2008

Lätis võistlemas!

Esmalt vabandan kirjavigade pärast! Ärge pange pahaks!
Võistlus toimus Lätis, linnas nimega Daugavpils, seekord oli siis tegemist suundsuusatamisega. Hakkasime Klaasimäega sõitma Läti poole laupäeva hommikul kell 5, Tartust tuli Joonas peale ja kuskil enne võrut võtsime Nurme peale (Nurm ei kannata kui muusika käib natukene kõvemini kui muidu, ta ei tunneta seda). Daugavpilsi jõudsime me peale 11 natukene, otsisime algul võistluskeskust (ühtegi silti ei näidanud) ja siis ööbimiskoha. Selgus et võistluskeskus oli laululaval, kus ei olnud ühtegi hinge, jõudsime vist liiga vara. Enne 12 hakkas rahvas saabuma, korraldajad. Lume kohta niipalju, et esimese lume suusad pidid jalas olema. Oli rohkem kui Eestis ja orienteerumiskohapealt sai lõigata hästi palju.

Esimene päev!
Sprint! Stardiprotokollid pandi hästi hilja ülesse, soojendusring oli 200 m ring (ümber laululava pinkide;ring võis ka natukene pikem olla, aga kahtlen selles.).
Esimesepäeva kaart! On näha, et reljeefi eriti ei ole, ühesõnaga kiire rada. Minul siis esimene päev ei õnnestunud! Juba 2 punkti minnes õnnestus mul teha 40 sekundit viga, sprindis on see palju. Sel päeval on suhteliselt külm ka, kui ma ei eksi, siis -14 kraadi, aga võis ka vähem olla natukene. Kõige suurema vea tegin siiski 5 - 6 minnes. Ma ei tea mis seal juhtus, suunataju kadus ära ja arvasin end üldse teises kohas olevat, aga jah, kõigil juhtub ju. 6 punktis möödusid minust enamus võistlejaid, kes minu tagant startis, siis kadus orienteerumisisu ära ja püüdsin siis lihtsalt lõpuni sõita ilma veata, see ka õnnestus, enne lõppu sai mind veel Even kätte, kes startis suht viimaste seas, aga eelviimasesse punkti minnes kavaldasin Eveni üle ja ta pani lihtsalt pange. Esimesel päeval siis tubli 18 koht, võistlejaid oli 26. Peale võistlust veel lõdvestusringid, neid palju ei tulnud, said kümme ringi tehtud oli juba tüdimus, pea hakkas ringi käima. NB! Kaardile on märgitud liikumistee!



Teine päev!

Teisel päeval oli siis lühike rada. See selline rada, mis jääb Sprindi ja lühiraja vahele. Teisel päeval oli kaks kaarti, et siis ka kaks ringi. Sel päeval ei olnud nii külm kui eelmisel, aga miinus kraadidi olid siiski.
Esimesse punkti minnes mõtlesin, et olen kaval ja teen ühe variandi. Kõik läksid otse üle mäe, mina aga läksin ringi ja ei võtnud tõusu, mäest alla ja ringi. Kusjuures mäenõlval oli vähe lund. Variandikas tuli mulle kasuks, võitsin Tiitu 1 sekundiga ja teisi 10 sekundiga esimesse punkti minnes, algus oli hea. Vigu ma sisse ei teinud, kui need lätlased, ei oska punkte metsa panna, nii valesti panna üks punkt metsa, seda ma pole veel näinud, Tegin kaardi peale sinisega, kus punkt tegelikult asus. Sellega aega kulus palju, sain seal punktis Sandri kätte, kes startis minust 5 minutit varem. Ülejäänud punktid võtsin korralikult ilma viga tegemata ja lõpetasin korraliku ajaga. Teise päeva tulmus siis 12, kuid siiski see ei ole õige, korraldajad võtsid 4-6 vahemiku aja maha, ja see muutis järjestiku, arvatavasti sain ettepoole, sest minul läks seal kauem aega kui Raulil ja Evenil, neist pääsesin ettepoole( võrdlesime oma ajalipakute pealt). Kodulehele ei ole õigeid tulemusi pandud, ma ei sa neist lätlastest üldse aru, pangu siis õiged tulemused, kohapeal olid küll teised tulemused. Kaartidele on märgitud liikumisteed!
Muidu oli tore võistlus ja sai kaarti harjutada, sammuti lõikamist õppida(suunataju). Rikkusin küll oma korralikud treening suusad ära ( Salomon active 7), aga see tasus end ära! Üldiselt sai viga tehtud ainult esimesel päeval, teise päeva võib pidada õnnestunud sõiduks.Sprindi ajal ei jõudnud üldse sõita, kops oli nii koos, juba esimeses punktis, teisel päeval oli vorm parem, kuid siiski mõnel on parem suusavorm kui minul, nimesi ei hakka nimetama, kuid mul läheb järjest paremaks, ma tunnen seda!(hakkasite nüüd kartma?)
Esimese päeva tulmused:
Teise päeva tulemusd (mis ei ole küll päris õiged):

Kommentaare ei ole: