kolmapäev, 7. jaanuar 2009

Suuskamine Soomes!!!

Olen nyyd, siis 3 päeva suusatanud. Neis 2 päeva Jalasjärvel, ku solid väga head rajad. Esimene päev oli siis supper käisin kella 7 paiku suustamas, rahvast eriti polnud, aga seda parem. Suusad läksid väga hästi edasi ja ise jöudsin kaaa!!!Raj apikkust ma ei tea!! esimesel päeval söitsin 3 korda 500m ringi, sest eksisin ära ja igalepoole kuhu pöörasin jöudsin jälle lasketiiru välja :D suht masendav seis paistis juba, aga löpuk stuli ykse mees kelle järgi sain sealt ringilt minema. Veel olen ma kadedusest sinine, et mul jäi lud koju. Rada kulgeb seal ymber slaalomi nölva ja seal on öhtuti nii väha rahvast peal ja mägi ise nii hea, kuigi yks nölv, aga suurem kui Kuutsekas.
Teisel päeval mötlesin suure hurraaga, et teen mingi 3 h trenni, aga kun aläks kraad 0-i ja sadas hullult päev otsa lund, sii s3 tunnisest treeningust tuli 1.08 :D ja ma olin sellestgi nii väsinud. Viimase ringi tegin veel mingi soome vanamehega nii kiiresti, sest ta ei tahtnud minust mööda minna ja ma siis ikka söitsin ka nii kiiresti kui vöimalik. löpus hingeldasime mölemid nagu hullud, aga mul oligi see viimane ja kolmas ring, aga temal alles esimene :D
Kolmandal päeval mötlesin, et ma nii hullult trenni teinud ja nyyd peaks puhkama. Pererahvas, aga seleta smull emidgai ja asusin jälle teele:D Kell oli 20.30 nii umbes -15-17 kraadi kylma, tuule vaikne ja ainus valgustus kuu. Läksin siis seletuste kaudu ja jöudsin kuskile pöllule ja sealt leidsin mingid sissesöidetud klassikarajad. Uhkes yksilduses suusatasin mööda rada ja mul polnud örna aimu kuhu ma lähen. lLöpuks ikka sain aru ja jöudsin koju. Seekord oli nagu köige parem ja kui vaba päev saan minna veel neid radu vaatma ja vb saan siis suuskadega 5 km linna söita ja sealt otse radadele, nii et ei pea enam autoga söitma:D
Ps!!! Lund on meil nyyd parajasti ja hommikul on meil lapsega suusatamine ja köik oja kraavid on lund täis ja meil jagub hyppamist seal:DD:!!!!

5 kommentaari:

Kuno ütles ...

See 500 m ringil tiirutamine ja tagasijõudmine jälle lasketiiru meenutab vägisi blondiini...
Kevdele algavad Soomes Iltarasti-d(o - päevakud)seal saad harjutda liikumist erinevate kohtade vahel.

Kuno ütles ...

http://www.jalasjarvi.fi/ya/SUUNNISTUS/

Loe seda lehte.

Priit ütles ...

Anni ära nüüd üle ka pinguta :D varsti üle trenn :D ja mis sul autoga sõitmise vastu on? Eriti veel viiese Buumeriga :) JA kas sa kuu valgel ihuüksinda ei kartnud et mõni poro kallale tuleb? :)ja selle 500m ringi osas nõustun Kunoga :D

Anni ütles ...

kui mul oleks viiene bummer siis ma ei söidaks yldse autoga:D Ja seal kuuvalgel oli algul kyll natuke öudne, aga harjusin ära.Mul praegt täieg avorm töuseb jöudsin isegi 1h 24 min trenni teha:D

Madis ütles ...

vt et sa seda trenni liiga palju seal ei tee kui sul need trennid kogu aeg aina pikemaks venivad siis sa teed alates veebruarist juba 100h kuus järgmine aasta võetakse koondisesse ja sa pead OM-ile minema vaata kui palju peab seal võistlema:D