reede, 2. mai 2008

Ettepanek!

Meil jäid ära kaks orienteerumisneljapäevakut! Viitna: Madis ja Tõnis; Tapa spordikeskus: Kaarel!
Võiks need millagi järgi teha! Aga Tapa spordikeskuse asemel võiks olla jooksmine värskes õhus!
Mina oleksin igal juhul tulija! Oleneb ainult rajameistritest? Madis ja Tõnis teete ära?
Kaarel? - Teed ka ära?

Toimumisaegu võiks siin arutleda!

5 kommentaari:

Madis ütles ...

Mina ja Tulp. Vb teeme nt järgmine neljapäev. Aga ma veel pole kindel et saan.

Ain Roosimägi ütles ...

sellel neljapäeval ei saa, aga järgmine oleks käpp!:D:D

sest meil on hoki see neljapäev!:D

Tõnis ütles ...

mina saaks järgmisel neljapäev ka teha nii et probleemi ei tohiks olla

Madis ütles ...

davai tulbu teeme ää mul küll reede eksam a saabki lepikus pead enne seda tuulutada.:D

Ain Roosimägi ütles ...

juhtus nii, et mul on neljapäeval pikk päev, pikad konsulatsioonid enne eksamit veel, ja sealt ma puududa ei saa, Neljapäeval mulle sis ei sobi!
Kahju:S