teisipäev, 22. aprill 2008

Jalgpall ja suusad.

Tere!

Kuna nädalavahetustel jäi jalgpall ära siis sobib teile ehk nädala sees rohkem. Võiks mängida nt. reedel õhtu poole. Ja võistlussuusad on ka meil ikka tegemata, niiet võiks need ka siis ära teha, teeks enne suusad ära ja seejärel linnastaadionile jalkat mängima.
Mis arvate?

10 kommentaari:

Ain Roosimägi ütles ...

Mina jätan Reede vb vahele, kuid suuski tulen tegema!

Madis ütles ...

Ma tuleks ka, a teeks tsuti varem või nii meil laupäev eksam, tahaks vara õhtale saada.

Anni ütles ...

Mina tuleks jalkat, aga suuski tegema ma kindlasti ei jõua.Kell 18.00 on kõige varem kui ma jõuan, sest mul on õppesõit.(Tglt kell 6 pole hilja suuskade tegemiseks, aga siis jääks jalka hilja peale).

Priit ütles ...

Ma arvan et saan tulla aga mine tea mis ette võib tulla... :D

Madis ütles ...

Aga teeks siis äkki nii et jõuaks suusad enne 6te määritud ja kl 6 teeks jalkat. Iseasi muidugi kas raili ja kuno kodus enne seda on. Sest nagu ma aru saan toimub määrimine seal.

Asso ütles ...

Raili ütles, et saaksime minna enne kuute sinna määrima.
Anni kas sa palli võtad ise?

Anni ütles ...

Ma võin palli võtta, aga võta sa pump.(Asso)

Tõnis ütles ...

Mul plaanid muutusid ja ma ikkagi tulen ka:D

Kuno ütles ...

Kui Te nüüd suuski ära ei puhasta - siis müün need maha ja ostan Raili uue auto.

Asso ütles ...

Suuski saame määrima minna poole kolmest.