teisipäev, 15. jaanuar 2008

Nädal 14.01 - 20.01

Teisipäev
Puhkus

Kolmapäev
16.00 Valgehobusemäele (Kuno, Ain ja 3 kohta veel vaba)
17.00 Saalihoki
18.00 Jõusaal

Neljapäev
16.00 Piritale (Kuno, Ain, Joonas ja 2 kohta veel vaba)

Reede
15.00 Valgehobusemäele - märkeorienteerumine 5 ringi.
Transpordi täpsustan.

Võtke kaasa SI pulk ja kaardialus.

Pühapäeval - Hansa.
Väljasõidu ajad tulevad siia hiljem.

Veel. Talv ja looduslik lumi saabub Eestimaale veebruari alguses (9 - 10.02). 26.01 - 27.01 võistlus Soomes jääb samuti ära. 2 - 3.02 peaks olema Läti MV ja üks võistlus Soomes. Hetkel küsitav.

7 kommentaari:

Madis ütles ...

ma tulex ka neljapäeval kaasa kui vabu kohti veel on.

Asso ütles ...

Kas homme on minek 15.00?Ma tuleks ka kui veel mahub aga ma ei saa klassikat sõita mul pole kepid kodu ja männikumäe võtit pole.Ei jõuaks käia ka seal.Kui mahun siis kust peale saab?

Madis ütles ...

kui minek kl 3 on siis mina ei tule.

Kuno ütles ...

Peame kahjuks jah startima kell 15.00 (Aini ja Joona maja), kuna pean Tallinnas veel mõned tööasjad jõudma korraldada.
Asso - tule Ülesõitu.
1 - koht ülesõidus pealetulekuga on veel vaba(Anni ?)
Vaba teh. varustus.

Kuno ütles ...

Täna(reede)siis kell 15.00 Spordihoone eest Valgehobusemäele.
Tuleb märkeorienteerumine.
Peale seda võiks tegelda meil suuskade määrimisega(kl.)
Laupäev - puhkus, individuaalsed lähenemised.

Pühapäev - transporsdiga on hetkel suured probleemid. Bussi ei saa. Palun rääkige oma vanematega äkki on kedagi kes saab tulla oma autoga Mammastesse.
Koos minu ja Raili autoga on seega võistlejatele 9 kohta aga sellest jääb väheks.
Ootan arvamusi.

Ain Roosimägi ütles ...

Kuno kas sa võtad täna kaardid kaasa, mis sa aeile pidid võtma?'

lihtsalt meelde tuletuseks!

Madis ütles ...

Homne võistlus jääb kahjuks ära. Kes ei usu veenduge ise:
http://www.suusaliit.ee/noortesari/?op=body&id=14&art=7